niedziela, 30 stycznia 2011

Basic - Recenzja



W drogeriach Schlecker można kupić produkty marki Basic, są one nie drogie i dobrej jakości. Ja skusiłam się na dwa lakiery do paznokci i dwie kredki do oczu : kredki są miękkie i długo utrzymują się na oku. Ja mam szarą nr. 05 i ciemno zielona nr. 06 jest też biała, czarna i beżowa idealnie nadająca się na linię wodną :)  Cena to około 4 zł.

Lakiery Basic występują w przeróżnych kolorach ja wybrałam pomarańczowy o numerze 070 oraz pastelowo różowy nr. 420 konsystencja jest trochę zbyt wodnista kolory naprawdę ładne. Co do trwałości to też średnio ale za około 5 zł cudu się nie spodziewałam :( Wydawało mi się że będą to neonowe odcienie no ale pastelowy róż mnie zachwycił :) w wypadku pomarańczowego 2 warstwy muszą być bo przy jednej są prześwity natomiast różowy potrzebuje jednej warstwy przy 2 kolor robi się jedynie troszkę ciemniejszy.

4 komentarze:

  1. o, ten pomaranczowy tez mam! :) lubie w tych lakierach, ze tak szybko schna no i kolorki sa bardzo ladne, jednak juz po 2 dniach koncowki u mnie sa maksymalnie zdarte :(
    strasznie mi sie ten rozowy podoba, chyba tez sobie sprawie przy najblizszej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne kolory, pozdrawiam! :**

    OdpowiedzUsuń