poniedziałek, 24 stycznia 2011

I love Berlin - Limitowanka Essence

Nie wyczekiwałam dnia w którym ma pojawić się nowa limitowana edycja essence, wiec gdy przypadkiem natknęłam się na nią w naturze bez zastanowienia zabrałam się do oglądania i jestem szczęśliwą posiadaczką dwóch lakierów i paletki :) ! Byłam zdziwiona ponieważ robiłam zakupy w Bielsku a mieszkam w Gliwicach i u nas są 2 drogerie Natura ale w żadnej nie ma 2 stojaków Essence i nie ma połowy produktów !! Ani tych z Sun Club ani do stóp nic ! :( A limitowanki rozchodzą się w sekundę :( wiec byłam bardzo zaskoczona gdy ujrzałam drugi stojak Essence i mogłam zobaczyć produktów których nigdy w rękach nie miałam ! A limitowanka była nie ruszona było wszystko więc miałam w czym przebierać. Zrobiłam wam więć swatche :) :

Paletka z przecudnymi satynowymi cieniami,  naprawdę dobrze napigmentowanymi :


 Lakiery 01 LOVE THIS CITY to śliczny łososiowo-brzoskwiniowy a 04 BUDDY BEAR to dżinsowy kolor są naprawdę świetne bo wystarcza jedna cieniutka warstwa żeby pokryć cały paznokieć bez prześwitów.



W tej limitowance możecie znaleźć :

Paletke cieni :

Eyeliner z pędzelkiem :

Żelowy okład na powieki :

Kolorycujące Balsamy do ust :
Lakiery do paznokci :
Matowe lakiery do końcówek :

Naklejki na paznokcie :

Pilniczek :

Wiec dziewczyny biegnijcie do swoich Natur i łapcie limitowanke !!


1 komentarz: