poniedziałek, 28 marca 2011

Wiosna!

 Z braku czasu, mało się ostatnio odzywam, wiec coś na szybko. Wiosenne inspiracje :

1. Coś sportowego na weekend, lekki róż, kwiaty, koturny i jeans więc wszystko co najmodniejsze w jednym :)

2. Też na sportowo, tym razem postawiłam na jeans :) 



3. Brązowy set z dość cieżkimi butami, które również stały się plaga w tym sezonie czyli traperami na obcasie, jak ja to mówię  :) 




4. Pastelowy plażowy set, bo przecież kolory w tym sezonie są ważne : 


5. Oraz ostatni najbardziej elegancki set, najmodniejsza chyba w tym sezonie sukienka, przełamana mniej eleganckimi "lekkimi" sandałkami : 




  

Mam nadzieję, że chociaż trochę Was zainspirowałam. I że cokolwiek przypadło Wam do gustu :)
Obiecuję, że niedługo pojawią się nowe kosmetyczne posty. Pozdrawiam wiosennie :)

(wszystkie zdjęcia rzeczy są z nowej kolekcji H&M www.hm.com, oprócz ostatnich butów i tych w zestawie 3, które pochodzą ze strony www.deezee.pl)

2 komentarze:

  1. propozycje trafione :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno z nudów zrobiłam bransoletki, bardzo podobne do tych w drugim zestawie :) Skorzystam z inspiracji.
    Pozdrawiam GosiaB.

    http://wpoczekalni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń