wtorek, 1 marca 2011

Zostałam ztagowana :) - TAG The Versatile Blogger

Dziękuję bardzo MissGreen nie spodziewałam się bo jest nas narazie malutko :)

 zasady tagu :)
1. Podziękuj i napisz adres bloga, który wręczył Ci nagrodę.
2. Napisz siedem faktów o sobie.
3. Podaj siedem blogów na które najczęściej i najchętniej wchodzisz .
4. Powiadom te blogi o wygranej.



A więc coś o mnie :


1. Uwielbiam kupować ubrania i kosmetyki a zwłaszcza lakiery.
2. Wolę dostać/kupić sobie jedną rzecz z wishlisty niż 10 przypadkowych.
3. Często się denerwuję i obrażam + jestem uparta i zawsze muszę powiedzieć co myślę.
4. Idę na jakość nie ilość.
5. Wszystko nazywam Marian. Ludzi których nie znam imienia, przedmioty i inne.
6. Zbieram świeczki.
7. Cały mój świat kręci się wokół tego jedynego ;*


Taguję kolejność przypadkowa ;) :

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. bardzo mi miło,że o mnie wspomniałas.

    Dziękuje i pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Danke Danke za tagowanke :*

    OdpowiedzUsuń