czwartek, 19 maja 2011

Recenzja Rimmel Sun Bronze 022

Z powodu trwającego rozdania, żalicie się, że tak rzadko piszę, wiec zaczynam nadrabiać zaległości :)
dużym zainteresowaniem cieszy się u was recenzja bronzera Rimmel wiec oto i ona :)


To jest moje kolejne opakowanie, jest to najlepszy bronzer jaki miałam. Na twarzy jest matowy. Można nim bardzo ładnie stopniować nasilenie koloru, i wygląda to bardzo naturalnie. Nie da się nim zrobić plam na twarzy trzeba się bardzo starać żeby to zrobić :) Co do wydajności to mam go od 1,5 miesiąca i widać jeszcze wytłoczone słońce na produkcie. Jest trwały wytrzymuje spokojnie kilka godzin, a ja mam manie dotykania twarzy więc uważam to za niezły wynik. Występuje dwa kolory, 22 i 25 ten drugi jest delikatnie ciemniejszy. Jego cena to około 20 zł. Ma śliczny zapach. Nie mogę powiedzieć o nim nic złego jako o bronzerze ale opakowanie jest jakimś żartem, nie zamyka się, jest plastikowe i naprawdę nie nadaje się do niczego. Jednak dla mnie to jako bronzer jest idealny. Daje naturalny efekt, zdrowej skóry, leciutko muśniętej słońcem, świetnie stapia się z podkładem i skórą. Nie da się zrobić plam. Można stopniować efekt. I cena jest naprawdę niewielka. Jednak do konkretniejszego konturowania się nie nadaje ponieważ jest odcień jest zbyt delikatny.
Polecam wszystkim ponieważ jest to naprawdę świetny produkt.

8 komentarzy:

  1. Wlaśnie szukam jakiegos fajnego bronzera i po twojej recenzji chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go ! Jest świetny :) Nadaje się na każdą okazję, idealny ! Polecam serdecznie

    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. kurka, tak zachwalasz, że nic tylko iść i wypróbować :D
    http://callhimnow.blogspot.com/ - zapraszam, rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A nie wpada w pomarańcz :>? Moja osławiona historia z Oompa Loompą skutecznie odstrasza mnie od bronzerów :(.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, że tak prosto z mostu, ale baaaardzo proszę o głos na moje zdjęcie w konkursie.

    Szczegóły w mojej notce:
    http://cathe-elen.blogspot.com/2011/06/bardzo-prosze-o-gosy-jeszcze-w-dniu.html

    Będę ogromnie wdzięczna!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja polecam bronzer z Catrise - jest genialny:)

    zapraszam do siebie, niedawno zaczęłam, ale może znajdziesz u mnie coś ciekawego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na taką cenę, to produkt jest dobrej jakości. Na pierwszy rzut oka ciężko wybrać ten lepszy, czasami te z największą ceną nie różnią się od tańszych towarzyszy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bronzery to trochę delikatna sprawa - nie mogą powodować plam na skórze, ani brudzić ubrań. Skoro ten się spisał, to fajnie :)

    OdpowiedzUsuń