piątek, 5 listopada 2010

Październikowe zdobycze lakierowe :)

Przeglądając swoje lakiery do paznokci doszłam do wniosku, że mam same letnie i wiosenne kolory. Więc październik stał się moim miesiącem poszukiwań jesiennych barw ;) Niestety nie pokażę Wam jak wyglądają na paznokciach bo ich widok może was przerazić ;)  ponieważ 2 miesiące temu ściągnęłam żele i nie potrafię doprowadzić swoich biedactw do porządku... Jak tylko doprowadzę je do porządku pojawią się swatche :)


Oto co wynalazłam :

Essence - nr. 55 Spot On - Konsystencja może być, ten kolor akurat łatwo się rozprowadza lecz trzeba położyć 2 warstwy, żeby nie było prześwitów. Kolor hmmm... brudny róż jest cudowny ;) i cena jak to w u Essence - koło 6 zł



Essence - nr. 64 Trendsetter - Lakier z tej samej serii co wyżej, ale rozprowadza się gorzej :( nie wiem od czego to zależy. Co do ilości warstw to 2 minimum. Kolor, to jest taka głęboka zieleń. Nie trzyma się dłużej niż 2 - 3 dni w moim przypadku, ale nie spodziewałam się za 6 zł cudu :)







Wibo -  nr. 81- Co do tego lakieru nie spodziewałam się czegoś szczególnego, potrzebne są dwie warstwy, które dają efekt jasnej szarość, trzyma się około 2 dni :), jest trochę wodnisty ale jakoś dajemy rade. Cena - około 5,5 zł










1 komentarz:

  1. Ja chce ten z Wibo! :( mnie się skończył, a nawet w Toruniu i Krakowie nie było takiego...

    OdpowiedzUsuń