niedziela, 30 stycznia 2011

Rouge Bunny Rouge - fenomen ! ideał ! oh ! i ah ! :D - Eyeliner idealny


 Odnalazłam swój eyeliner idealny ! :) Jest to czarny eyeliner w mazaku firmy Rouge Bunny Rouge ! Odkryłam je w Duglasie gdy skończył mi się eyeliner z Lancome, wyglądał identycznie też czarny jednak cena i jakość tej końcówki nieporównywalna! RBR jest nie dość że o jakieś 50 zł tańczy to jest o niebo lepszy. Można nim naryzować milimetrową kreseczkę prawie nie widoczna ale też i grubą krechę. Jest bardzo wytrzymały i jego aplikacja jest bajecznie prosta, narysowanie kreski zajmuje mi sekundę i mogę wyczarować mega cienką linię. Jest też naprawdę bardzo wydajny. Kosztuje około 80 zł w drogeriach Duglas występuje chyba też w innych kolorach niż czarny. Próbowałam zastąpić eyeliner w mazaku produktami Essence, Miss Sporty czy Oriflame ale naprawdę nie ma porównania co do odcieniu czarnego, trwałości i łatwości aplikacji. Eyelinery z pędzelkiem są chyba najgorsze do okiełznania znacznie łatwiej wyczarować kreskę produktem w żelu czy mazaku. Jakość niestety jest adekwatna do ceny. Jednak zaskoczyła mnie jakość eyelinera z Lancome, wydawał mi się super jakościowo jednak jedynie trwałość jest porównywalna. Jestem naprawdę miło zaskoczona RBR, ponieważ jest stosunkowo krótko na polskim rynku i nie spodziewałam się aż tak dobrej jakości :) Polecam wszystkim i naprawdę warto zaoszczędzić na dobry eyeliner jeżeli chcecie aby wasze kreski były wytrzymałe mega czarne i banalnie proste w narysowaniu. Polecam wszystkim :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz