niedziela, 30 stycznia 2011

PAESE nr. 130


Pierwszy mój zakup marki PAESE padł na cudowny odcień szarości nr. 130 ;) coś mam do szarych lakierów, po prostu je uwielbiam :) Musze wam powiedzieć że jestem szczerze zaskoczona, myślałam że będę musiałam pomalować przynajmniej 2 warstwy a tu proszę 1 pokryła mi bez smug całą płytkę paznokcia ! :) Lakier kosztował mnie około 11 zł ale wiem że na stoiskach PAESE kosztuje chyba około 14 zł. Powiem wam że  konsystencja jest dość gęsta ale rozprowadza się naprawdę łatwo i jest nawet trwały. Jestem miło zaskoczona tym produktem, kolor na zdjęciu jest prawie że realistyczny ale to zależy od światła raz jest ciemno szary, raz szaro zielony, raz brązowo szary, ogólnie jest ziemisto szary jak na zdjęciu :)

Zachęcam was do wypróbowania lakierów tej marki, nie wiem jak jest z innymi produktami ale lakiery są bardzo dobre.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz