niedziela, 30 stycznia 2011

Recenzja kredki Stila w kolorze Topaz


Moja wymarzona kredka, która znajdowała się na mojej liście Must Have - Stila w odcieniu topaz. Zawiodłam się, wyobrażałam sobie że kredka będzie się utrzymywać dłużej, wiem że to nie będzie 8 godzin ale nie spodziewałam się ledwo ponad godziny :( Kredka nałożona w niewielkiej ilości wygląda naprawdę ładnie jest znacznie ciemniejsza od koloru lini wodnej jednak wygląda o wiele bardziej naturalnie niż biała kredka i sprawdza się o niebo lepiej niż cielista kredka z Essence. Jej aplikacja jest naprawdę przyjemna ponieważ kredka jest suuuuper miękka i wystarczy leciutko dotknąć aby uzyskać oczekiwany efekt. Cena na allegro to około 40 zł :) Jestem średnio przekonana do tego produktu ponieważ czas utrzymywania się kredki na swoim miejscu jest dość zaskakujący jak na cenę i markę. Ale nie żałuję zakupu bo kredka prezentuje się naprawdę ładnie i wygląda dużo lepiej niż kredka w kolorze białym. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz